CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 17, 2012

hmmmm

sebab aku rasa sayang kat someone nih smpi taktahu nak hilang perasaan tu. sampai bila aku berterus terang dekat dia. macam sia sia je aku rasa. sebab hmm maybe dia sayangkan orglen even dia ckp perasaan syg kat aku tu ada lg *taktaw la fake ke sebab nk sedapkan hati aku. maybe mmg bukan aku org y dia sayangkan tuk serius. seriously, it's hurts so much. lagi tgok dia tegur perempuan tu. aku pulak dia diam camtu je. again and again. he treats me like that. now, mcm aku jd fake person bg harapan kat org y aku tak rasa dia jodoh aku. kejam kan . yela fikir kan tak panjang. my member said biar masa yang menentukan segalanya. teruskan je even fake or whatsoever .tah kenapa dalam diam2 pum aku tetap menunggu. i hate this heart laah ish . haiyoo kasi tukar laa ini jantung hah bg yang sihat sikit ;p

0 surat cinta:

Post a Comment