CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 12, 2013

Hi sedih gelak tawa dan tangis .


FROM BOTTOM OF MY HEART & DEEPLY FROM MY DEATH HEART:

I dun knoe what this kind of fefeeling gini. I'm totally upset, depressed, stress, overthinking, overreact and more than this kind of feeling :'

YES I DO miss and missing him since last 3 years ago. selama ni tak pernah pun paksa terima or whatever kind of acceptance. tak pernah mengharapkan balasan. tapi kenape selalu kemarahan yang aku dpt. npe nak marah marah. owg tak hbis fikir and tak suke kena marah .

Don't Ask Why Im Waiting Mr N

Aku pun tak tahu sebab ape. yang pasti feeling sayang and takot kehilangan dia tu terlalu kuat. terlalu takot dr dulu sampai skg mseh terasa mcm ni. even aku nih kuat jeles nk mamposss tp aku pun tak tahu maseh boleh bersabar tgok dia dgn orglen bertahun tahun. ye memang makan hati. tp ni lah nsib bila bertepuk tak berbunyi. takpelah mmg dr dulu hidup dgn harapan dan harapan. Harapan yang buat owg semangat and bahagia. sampai satu masa dia kan wat org give up. dan berterusan bermain main dgn perasaan nih. ape sebab nye ? tak layak? one fine day ade laki kn cri owg? sampai sekarang aku takkan terima ape pun sebab . The reason is yourself .. dia tak pernah nak berjuang. selalu mengalah. buat aku happy sgt tbe2 senyap mcm tu je. ape tu? ape salah aku weyhh . slh aku menunggu! yes damn it girl! tapi sampai bila pun tetap akan ada rasa menunggu dia tu even satu hari nnti aku dengan yang laen. sebab dah mcm rutin harian aku tgu dia setiap hari even takkan dpt text or call dr dia.

dan aku tak tahu knpe jugak nk taip bnde alah nih. bahagia ke mcm ni?



0 surat cinta:

Post a Comment